• 2 głosów
    Zagłosuj
    Nowe

    :)

    błąd
    Witam, jako pracownik AB S.A. informuję, że logowanie z domu za pomocą haseł i loginów do CRM nie jest możliwe, w przypadku próby zalogowania na PESEL powstaje z kolei nowy profil :( edytuj post

    anonim 2015-03-25 14:35

    Odpowiedź główna Od jakiegoś czasu analizujemy zgłoszenie duplikatów kont i jak dotąd nie udało mi się go powtórzyć. Niemniej jednak wprowadziliśmy pewne poprawki w systemie mogące mieć wpływ.
    Proszę jeszcze raz spróbować zalogować się z domu i dać znać jeśli problem będzie się powtarzał.
  • Kto głosował
    • + 2 anonim

    Komentarze

  • Dziękujemy za zgłoszenie. Traktujemy je bardzo priorytetowo. Sprawdzamy, dlaczego tak się dzieje i damy znać jak tylko rozwiążemy problem.
    2015-03-27 11:03
  • Odpowiedź główna Od jakiegoś czasu analizujemy zgłoszenie duplikatów kont i jak dotąd nie udało mi się go powtórzyć. Niemniej jednak wprowadziliśmy pewne poprawki w systemie mogące mieć wpływ.
    Proszę jeszcze raz spróbować zalogować się z domu i dać znać jeśli problem będzie się powtarzał.
    2015-04-09 10:45

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • otodojazd

Aktywni użytkownicy :

  • Iza F
  • eurotatry

więcej »