-
2 głosówZagłosujNowe
:)
błądWitam, jako pracownik AB S.A. informuję, że logowanie z domu za pomocą haseł i loginów do CRM nie jest możliwe, w przypadku próby zalogowania na PESEL powstaje z kolei nowy profil :( edytuj post
anonim 2015-03-25 14:35
Odpowiedź główna Od jakiegoś czasu analizujemy zgłoszenie duplikatów kont i jak dotąd nie udało mi się go powtórzyć. Niemniej jednak wprowadziliśmy pewne poprawki w systemie mogące mieć wpływ.
Proszę jeszcze raz spróbować zalogować się z domu i dać znać jeśli problem będzie się powtarzał. -
- Kto głosował
-
- + 2 anonim
-
anonim
Dziękujemy za zgłoszenie. Traktujemy je bardzo priorytetowo. Sprawdzamy, dlaczego tak się dzieje i damy znać jak tylko rozwiążemy problem.2015-03-27 11:03
Proszę jeszcze raz spróbować zalogować się z domu i dać znać jeśli problem będzie się powtarzał.